Den enda röven jag kommer torka..

Goderkväll!
Nu är jag färdigjobbad (den enda röven jag kommer torka ikväll e min egna isf) , färdigtränat (en timma på gymmet, o efter fem minuter där så släcktes ljuset.. lätt att träna i mörkret liksom.. men de fick gå)
nyäten.. daniel hade lagat lövbiff. klyftpotatis, mumsig sallad o sås o tänt massa ljus.. de tackar vi för..
och har alldeles nyss kört bror med flera till svenarum/hok.. glad att jag inte festar idag..
sen illfart till hollywood köpte nån kass film för den sandra tipsat om var uthyrd ;(

i mitt påskägg låg lyxtryfflar som daniel köpt.. han kan sina grejor den mannen!
kommer avnjutas med påskamust nu till filmen..

imon ska jag jobba igen.. sen är jag fri!!

ps.. idag har jag tagit i en döing! de var läskigt.. men jag vågade vara själv i rummet o de e fan en bedrift tycker jag..

tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0