Blommor & bin!

damn va gött att de är fredag och helg nu.. var uppe tidigt imorse, gick till götafors skola vid halv åtta tiden..
snackat en hel del med elfete ida, lyssnat på lite läsande barn o ätit salt-soppa!
jajemään.. och på hemvägen fick de bli en sväng till sparven o köpa lite polly & lotter till Hellund! :) han e ju faktiskt en pollyfantast! de märker till-och-med jag!

fick finfina blommor utav Daniel med.. :) överraskningar uppskattas alltid..

nu är jag riktigt seg så ska slänga mig i soffan med en coffee o min nya klick & fredag.. kan de bli en bättre start på helgen? tror inte de va!

att ja ska gå o jobba om cirka två timmar e ju liksom en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0