Vann Sverige t-shirt :)

Var i stan innan, på jakt efter kamera.. men när ja bestämt mig för den lite dyrare på pc city så kom vi förstås 10min efter att de stängt..
wellwell, får bli en runda imon me, dra me mig lillebrorsan eller nån.. så ska ja fän köpa kamera..

var iaf på mediamarkt me.. lyssnade på massa musik o spanade runt..  köpte en iron maiden cd te daniel i present så ja kunde få skjuta boll utanför butiken..
man fick fyra försök o skulle träffa ett litet hål i uppblåsbara tvättmaskiner haha.. udda..
ja fick iaf in en ;) inte illa pinkat tycker ja minsann.. vann en fin sverige t-shirt med texten "en drömspelare" därbak..
daniel var jätteavis o ville gå in i affären o köpa nåt mer så han kunde få skjuta igen... mohaha.. men ingen träff där inte ;)

nyss käkat hamburgare o glott på fotbollen o så..
ska väl sörja Sveriges förlust med en film snart.. "Notebook" äntligen.. som jag längtat&väntat på att få se den..

igår kan man verkligen kalla för otursdag (se fredag den 13:e) blev av med kameran o "slarvat" bort ett presentkort på 500 jag fick igår.. hmm va e de påväg me mig?! inte likt mig.. :(

nehe nu blire en liten kvällspromenad.. är proppmätt for life..

ha d finnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0