Strandhäng..

tvingade iväg mig sj till gymmet för någon timma sen..
var verkligen tvungen att dricka kaffe innan försöka bli pigg, o släpa mina ben dit idag..
så jävla trött så de finns inte.. eller trött e nog inte rätt ord.. s e g !

gick ju bra iaf.. trände intervaller på den där maskinen..
seen ben.. så de skakade faktiskt :P och 250diverse magövningar..
de känns.. de känns..

nu har ja tagit mig en välförtjänt banan o ska packa ner lite o käka nere vid stranden..
jajemän jag Madeleine Lövdahl ska dra me mig tidningar, käk, sanna&moa, sololja o filt.. seen blire strandhäng hela eftermiddagen.. o de ska bli så jävla gött.. o ja ska bli brun..

årets första riktiga strandhäng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0