Resefeber på g?

gimme.. Jag är allt ett bra resesällskap jag..Mirre behövde bara gå ut o sätta sig på balkongen så vart frullen handlad och uppdukad..

coolingen..
du o ja miriam..

Hoppas vi (gänget) drar utomlands zusammen i höst.. eller te japan i januari..
måste åka :P

okey ja har studentfeber me.. testat klänning, skor, mössa, väska, jacka ett x antal ggr denna veckan (o förra :S)

käkade smörgåstårta innan på mitt "gamla" jobb.. o fick lite checkar o en fin skål från kosta boda..
sen gymmade ja en timma.. hårt som fän..
nu ska ja no ta tag i livet o duscha.. in te stan snart o köpa champange, o lite andra små viktiga saker..



Träffade ni vet vem påväg te sporthallen idag..
"-Du får inte säga mitt namn när hon är i närheten, då heter jag X, annars får du säga mitt namn" ...
(lite internt)


Kommentarer
Postat av: Isa

men åhh!! fyy faaan vad sugen jag blir!!! du får inte lägga upp sånna bilder!! åh. jag hoppas det blir lika gött på Rhodos.

då ska vi festa ihop gums!

2008-06-12 @ 15:02:19
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0