Proppjakt..

Dagen idag har bestått av plågsam benträning pga mitt cpknä..
ska ringa boka tid för doktor/röntgen på direkten imorgon.. samt 30minuters kondition o magträning..

Slappat, glott på tv o inte mkt mer..
NU ska jag äntligen få mat i mig.. väntat hela dagen på grillad kyckling..
precis när ja la på kycklingen på grillen (elgrill) gick en proppj*vel.. hur typiskt är inte de på en skala då??
Ut på jakt efter propp .. nu äntligen grillas kycklingen som fan ute på balkongen..
riktigt bränd ska jag ha min.. med goood grekisk sallad till, samt potatissallad till.. kan de bli mkt bättre eller??
Jo med pepsimax, en ny skräckis o regnet utanför kan det nog de..

hihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0