Men hallå ja!

ääÄntligen varit på gymmet..
bidde lite seg träning.. hade min lilla "kompis" där som inte vill va mer än en meter från mig.. haha.. (ett barn som e med sin far)
skönt att få röra lite på sig iaf..

satte mig precis i soffan o slog på tv:n. va kommer upp om inte ett program vid namn: "Mardröm i luften" katastrofserie om flygolyckor.. självklart.. inte för ja e rädd för att flyga snarare tvärtom men kanske inte bästa programmet att ladda upp med?

Nu mina vänner ska jag börja packa i grejor i resväskan.. ligger utslängt kläder o grejor lite här o var.. men nu ska allt tryckas ner o ihop.. ska no inte ta me mig allt för mkt (yeah right, som om ja själv tror på de?) måste ju kunna köpa kläder o grejor där...
Imon klockan fyra får ni iaf tänka på mig då sitter ja (om allt går som de ska) uppe i luften o beställer in nåt gött att dricka (cola (A))

Ja e överfull med energi.. va ska ja göra av den? Vi ska gå fram har ja bestämt iaf..  o sen åka o tanka.. o sen packa klart.. kanske besöka nån vän o ta farväl?! ;) hämta min tofflor hos Nerd.. Vila lite så ja håller rak kurs på väg i bilen te gbg imon ;)


 broshan!
robban
 hahaha.. klockren ju!


myyyyyycket fika denna helg/vecka! Tur man älskar att träna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0