Mamma, varifrån adopterade du mig?

Jag är nog a(p)dopterad från ett annat land. från ett land med värme, från ett land där alla åker moped utan hjälm, från ett land där du kan festa till tidig morgon, från ett land där du får in äckliga jaegermeister så fort du käkat upp eller om de på resturangen gjort fel, från ett land där du kan gå ner o köpa alkohol på en supermarket, från ett land där du kan ligga o steka o bada i havet, från ett land jag älskar som in i faaan..
Grekland/Rhodos e fan bästa resmålet hittills.. me like! 

Nu ska jag dricka upp min goda saft, spana vidare efter resor/jobb utomlands och drömma mig bort.. eller rättare sagt räkna på när ja kan dra igen.. som sagt var.. ja hör inte hemma i Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0