fotbollskväll på fenix ;)

De gick ju riktigt bra i stan.. hittade ett par skor (till!!) för det ynka priset 149:-..
käkade på soya - mums!! Sen drog vi hem.. Mirre försökte tvinga mig att dricka ikväll.. men ja e klen ja vet =)
ja ska iaf meed till fenix o se på fotbollen (A) har minsann på min fina fotbollströja kvällen till ära..
sen får ja väl ställa upp o sova i tält me dåå.. om de/vi inte blåser iväg..

var nyss iväg o joggade lite uppe på friluftsgården.. 25-min.. men skönt o komma ut i friska luften..
gick rätt bra ikväll faktiskt.. inga krämpor, kunde no sprungit hur långt som helst ida..

meen nu har en snäll lärare tagit på sig att låsa upp på fenix till oss så vi kan glo på fotbollen alla där tillsammans..
såå nu tänkte ja pallra mig bort me min loka o se glad ut =)
slänger väl me mig kameran å förevigar de ingen annan kommer komma ihåg imon me..

heääjdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0