Jakten på katten fortsätter!

Kattjakten fortsätter... den gick inte bra igår..
Fan me!! 

Imorse var ja iväg på gymmet redan vid sju.. blidde lite förbränning, korsrygg o mage.. intensivt som fan..
Hem o käkade gröt och drack kaffe, duschade o sen drog ja till jobbet..
Slutar vid två, men redan nu är ja hungrig som ett svin.. Blir jämt sjukt hungrig när jag tränat.. Är väl inget ovanligt kanske, men käkar man gröt vill man ju hålla sig en stund iaf :) hur som helst.. nog pratat om mat..
Eller kanske inte..

Vi drar nog till flaten om vädret håller i sig till em.. lirar volleyboll, slår killarna i minigolf osvosv... kan bli nice..
Daniel ska fixa baggisar te oss me.. mums.. Han gör dem bästa ;) 

Hoppas ja får me mig mina flickor me.. 
Ni är hjärtligt välkomna att följa med!

Tror Daniels föräldrar kommer hem idag.. Vilket innebär att de nog vill hämta sin lilla katt!

Igår frågade Daniel om han skulle gå fram till några äldre som brukar sitta utanför där vi bor..
Daniel:- Ska ja fråga dem om de sett katten?
Madde:- JAA, gör de! Dem sitter ju jämt här ute..
Daniel: - Ska ja verkligen de??
Madde: - Jaa fråga om de sett en hårig katt!?
Daniel: - Hahahha, aa de hade ju varit enklare om de va en naken katt vi letade efter..
Madde: - Fråga de nu så går ja o åker hem o lämnar hunden..
Daniel:- Okey ja säger att den tjejen som går där har slarvat bort en katt..


Daniel: - Ni har inte sett en katt o blablabla?
De äldre människorna: - Näee, vems  va den då?
Daniel: - MIna föräldrars, dem är på semester..
De äldre människorna: - OHH herreeegud! *ser skräckslagna ut*







Slutsats av denna händelse:
Ja ska aldrig ha en katt!!!!!!!


förresten så har ja massa, massa bilder ja måste lägga upp snart.. men de e inte lätt me min NYA kamera som redan börjat strula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0