Träning Onsdag!

God morgon god morgon..
Sitter här o dricker kaffe o kollar på sporten..
kom alldeles precis jättenyss hem från gymmet där triceps fick sig en omgång..

Nu ska ja duscha o sen pallra mig till jobbet. 9-14 kommer ja bossa där borta..
Seen ska ja leka me Jonna o Sandra i em.. blire fint väder drar vi te vättern o käkar i stan..
i får se, vi får se...


ps torsdag kvar, sen e de fan helg ;)



 Ja ser ut som en häxa hahaha, en elak häxa som försöker se glad ut ändå.. Försöka kan man ju alltid iaf ;)


Kommentarer
Postat av: sandra (kusin)

haha vad ser inte jag då ut som? typ jag är jättelång och måste huka mig och mitt huvve är as biggt. Jo men hänger med på Fredag ut då :) Jo om jag är ledig så gör jag det nästa helg hehe.

2008-07-23 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0