Provjobba!

Ja Nord ja får känna mig slagen av dig.. du sa ju faktiskt att den där drycken skulle va äcklig ;(

Igår lekte ja me Miriam.. jag har dokumenterat varje minut (nästan) på min kamera.. o de hann hända en hel del saker under den stunden vi var haha. glas sprängdes, muffins blev bakta på nåt äcklig vis, caben åkte i racerfart fram till Ica, och folk på tv skämda ut sig för oss...
a ni förstår va lamt de måste  va.. MEN de bilderna får komma in i em...


Nuu ska jag strax gå till comforta, provjobba.. lite nervis e de..
men de som e mest pinsamt e fan när man kommer dit typ:

"-Heyy, e ja ska provjobba här ja söker den o den, o här e mina kontouppgifter* ehh, va ska ja lägga min mat?? :$"
haha =) neerå får hoppas de går bra ida..

9-14.. softish..
men vi höres senare.. ha d fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0