Lat? Jag?

Igår vare full rulle..
gymmet, stranden, gick hem o hälsade på (skoskav for life)
o sen fram med sanna på kvällen.. 

nu ska ja städa.. känner mig lite lat ida.. men de ska de bli ändring på nu ;)
men träningen får no vänta tills imorgon..  om inte mirre ringer o vill springa då offrar ja min blåsiga häl :$ lovar..
såå länge får ja tacka gladiatorerna.. för mina gladiatorsandaler. som är mkt skonsamma för hälen.. tack för de..

men nu ska ja skruda om till bikini o städa så ja kan steka lite på beachen sen..
får se vad kvällen har att erbjuda?! förslag mottages tacksamt...

imorgon blire troligen jobb iaf. sen kommer kusin o sen blire paaartypaaarty med alla brudarna.. utan sanna..

See ya! o mitt kameraproblem fortsätter :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-04 @ 10:03:01
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: tomtey

attans, nu får du ta å fixa den där kameran ;) haha. Så ni ska dricka till det imon då? :).

2008-07-04 @ 12:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0