KATTA(strof)

Katta(strof)(ganoff I wish ;))

Har de minst sagt varit inatt..
Jag och Daniel eller snarare JAG är med katt i helgen, Daniel sticker till gbg och Iron Maiden konsert hela helgen..
Jag är alltså med katt hela helgen..
Jag ska mata den, jag ska klappa den, jag ska torka dens skit (hemska tanke)
Och jag är så jävla rädd att ja ska glömma ge den mat..
Ja bara såg de framför mig igår (de e sant) när Daniels mamma och pappa (ägarna te kissen) satt o fikade hos oss igår, att när de kom tillbaka så låg katten där som ett skelett på golvet.. sheeet..

Jag hatar när man daltar med katter.. Och daniel är rätt bra på de, så ja blev jävligt sur (?) igår och tog bilen hem och gick med Candie en timma igårkväll hahah..

Hur som helst.. angående kattastrofen inatt.. (fan va fyndig man få va eller hur?) såå vaknade jag först vid två av att kattjä.. ja menar lilla söta kissen *naat* jamade o gnällde som fan i köket, så ja tvingade Daniel gå upp..
Seen vid tre gick DAniel upp och skulle öppna dörren lite mer åt katten aaaaand I quote:
"-Daniel för fan de e en kattjävel, sluta dalta me den"
"- Meen ja vill itne att den ska gnälla för den vill öppna dörren lite mer"...

Kl 4 inatt..
"-Madeleine jag går ut och lägger mig i soffan dååå"
"-Meh vafaaaan vadå då? E den avundsjuk på mig eller vadå????"

Imorse:
-"Ja va tvungen gå ut och gå lite me henne och sen var ja tvungen komma in till sovrummet när hon sprang in där för ja ville inte att hon skulle väcka dig"..


Åhhh å allt för en sablans katt..
Daniel har till och med fått sätta upp varningslapp till balkongdörren för ja kommer säkert glömma stänga den någon gång ändå :
"VArning för katten" ;) aa eller nåt sånt..

Ja e trött på de där ordet nu: KATT KATT KATT KATT!




Men ja blev lite glad nu för ja fick ett mms av Daniel.. med en bild på min disneychokladkaka ja har hamstrat på sen förra veckan.. den ligger där så blå och fin på mikron och imon kommer ja sätta tänderna i den så de bara smäller om ett.. De e kärlek de ;)




Får inte glömma ge katten mat, får inte glömma ge katten mat, får inte glömma.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0