Gym..

Nu har ja o Nord varit på gymmet o pumpat..
blev rygg o lite biceps o kondition för mig, o ben&mage o kondition för Nord.. bra jobbat där ;)

Seen så ringde de från comforta.. ska dit o provjobba på tors (sandra på fre, synd att de inte bidde samtidigt :() .. så intervjun gick väl bra igår då :)  men faan första dagen på nya jobbet e ju hemsk.. man känner sig helt efterbliven...
bra o gilla läget ;) får ju cash iaf..

Nu ska ja knapra klart på mitt äpple o sen slänga mig in i duschen..
softa lite nu innan ja o moessan ska ut på lite äventyr..
ryktas om att hon skulle köpa en del grejor te mig? (A) ;)

sen hoppas ja kanske på en liten promenad med någon villig i em? ska no ringa Mirremusen..
har ju en stegräknare nu me o allt.. men fan de tar sin lilla tid o komma upp i 10000...

hittills idaf ca 3000 (utan o räkna me träningen på gymmet).. meeen ett par vakna timmar kvar ;) spännande o se ju..

ohh fyfan min nacke, ja vet någon som ska få massage ikväll.. annars....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0