Gym & Strandhäng.

Godmorgon i alla stugor o kojor..
Nu blire gymmet.. axlar, kondition, mage..
Miriam ska väl också få me mig på en av sina springrundor i em me :) nicenice..
De känns som en dröm för mig.. skämtar inte.. INGEN av mina kompisar (förutom Isabelle :) som  ja aldrig lyckas matcha mina tider med :() tränade liksom förut.. nu ringer de från alla håll o kanter (mirre, sandra, titti) o frågar om ja ska me o springa/gå/intervalla o blablabla.. helt sanslöst.

Efter gymmet blire att stoppa ner lite melon och jordgubbar i en picknick låda..
blir strandhäng med Sandra&Titti.. yeiiij! Bada, sola, mumsa frukt o ha d allmänt gött..
Kan ja unna mig ;) innan de hårda livet börjar nästa vecka (jobba)

Ha d finnt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0