utegångsförbud vid 19-års ålder!!!

vid denna tiden brukar ja sluta jobbet..
nu har ja hunnit sluta (städade som ett jävla as.. svetten bara lackade) blir ju så när vissa andra inte gör nåt heller. helvete..
ja har hunnit gå powerPOWERwalk hem
å hunnit koka å käka risgrynsgröt och äggmacka med ett glas julmust till :) hihi lyx för mig..

nu ska ja duscha, göra ansiktsmask å ta peeling.. å allt a man kan göra.. sen ska ja fan gosa in mig i mina myskläder å gosa ner mig i soffan med grönt te å lite cashew/pistagenötter.. sen ska ja fan inte röra mig en meter..
(förutom te kylen å hämta mer julmust sen mohaha) ja er mig själv utegångsförbud.. å de e la på tiden.. aldrig haft de i hela mitt (snart) 19-åriga liv..

kompisarna festar nog å p-vännen leker med sina kompisar i skryd..  så har lite egentid.. riktigt gött!!! 

imon tänkte ja gå te jobbet å sen baka hela dan ¨softa å¨kvällen..

men nu blire snarare att gå te jobbet, hem fort å baka lite te "svärföräldrar" å mami ;) haha.. sen ska ja jobba en springtur på furugården halv fyra te nio.. KILL ME somebody! 
wellwell ja som valt de ja vet.. men de känns som ja spricker snart.. inte av fethet men av stress.. å ja e fan stresstålig de ska gudarna veta.. (läs inlägget sen igår om du vill mucka) 
måste ha cash, har svårt att säga nej, vill jobba jämt, men ändå inte.. ja e lustig ja..
ja lever på att nästa vecka KOMMER blir toppen.. 

jobbar endast ons, fyller år på torsdag :) 
ska med mami te stan på fre å klippa oss å handla massa, hämta upp kusinen.. åka hem å göra oss iorning å på kvällen kommer de bli feeeetingfödelsedagsfirande.. ut å käka å sen festa med alla mina väninnor.. kan inte bli mkt bättre.. ska sova hur länge ja vill på lördagen.. äta nåt onyttigt som ja hållt mig undan från i veckor nu..  de e ju mitt födelsedagsfirande ffs :) å sen ska ja va barnvakt på helgen.. fan va jobbig ja e.. har hela mitt liv uppbokat låter de som.. 

längtar så till efter studenten.. hoppas på jobb å ska fan inte ha några extrajobb på kiosken, furugården, hapimag eller simhallen  Å DÄR MED BASTA!!!!!!!!
sry ;) 


nehe nu är ja no lite trött då blir ja jävligt tjötig.. å har ingen att tjata på ju :P 
ska duscha nu.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: sandra

japp jag ska sy den! så du måste bestäma dig hur den ska se ut och vilken färg och allt...om du inte redan har det? helst i veckan, så vi kan kolla stan efter tyg osånt, för de i skolan som man fick beställa va tygerna bara blåa och svarta typ och de vill väll inte du ha eller? fast det finns endel tyger redan i skolan me som vi kan kolla på. sen om du kan komma upp på någon torsdag eller fredag till min skola för då syr jag så kan vi titta på mönster, elr så kan vi titta mönster i stan eller om du har en bild på en du vill ha, så kan man ju göra ett efter det.annars ritar jag bara upp den och du säger precis hur du vill ha dne så gör jag ett mönster efter det hehe.Men vi kan snacka mer om de när vi ses? Hoppas du fattar va ja menar? Inte bra på att beskriva ;)

2008-01-11 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0