proteinbar

nyss ätit den godaste någonsin.. swebar, banan-choklad.. mumma!!
dricker pepsemax å drog ett par hjärnor till valnötter..
ligger i soffan med bärbara, kollar/lyssnar på tv:n... o småkikar i klicktidningen daniel köpte till mig ida då och då :)

kom nyss hem från jobbet.. helt sjukt seg..
vaknade å gick som en zombie.. var tvungen att plocka ner ALLT julpynt/gran osv från simhallen.. de var jävligt jobbigt, å de flög julgranskulor hej vilt vill ja lova..

nu ska ja ligga här å ta igen mig.. sen ska Daniel laga lax med proteinpasta ja besällt från gymgrossisten.. se om de e nået att ha :) han ska göra kall sås å koka grönsaker till mig med :)
han har till å med lagt bärbara telefonen brevid mig i soffan å sagt att ja ska ringa på hans mob (han är i rummet brevid å spelar) om de e nåt ja vill ha eller behöver.. haha..
kan de inte alltid va så? ;)

damn va go denna baren va.. gav mig dessutom energi känner ja..
drack massa kaffe på jobbet, men då känner man sig mest... hög(?) typ..


nehe dags att softa vidare.. ska åka te furugården å jobba om två timmar.. ikväll ska ja bara ta igen mig å mysa med Daniel å se på film å äta lite nutar kanske.  längtar..

längtar såå efter min sovmorgon som kommer att äga rum imon!!


byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0