Praktik i all ära!

just de för sköön.. imorgon börjar jag ju på min nya praktikplats.. där jag kommer befinna mig varendaste fredag till studenten typ.. ska vara på götafors skola, två minuter härifrån mohaha! inte dumt inte dumt.. ok för att ja tycker om att gå men nu får ja sova länge, + kan kila iväg 5-min innan ja börjar typ.. sen slutar jag säkerligen vid ett tiden å de tackar man ju inte nej till.. hoppas de e en göö klass..


men visst är han väl för fin min vän?
är de någon som är sugen att testa hur det är att dricka ur en zebra så finns de faktiskt en till mugg i mina ägor här i köksskåpet ;)

image132

nehe nu får ja ta tag i livet och våldgästa Daniel som ligger och läser... muhaha..
fick två nya tidningar utav moessan ida som ja ska kika i :)


himla oflyt min naglar.. måste ta bort nagellacket genast.. 
men godnatt godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0