myrornas

en mkt hektiskt dag får jag allt lov att säga..
upp vid sju, koka gröt å sen gå te skolan, vd tolv gick vi till Nord.. tog hennes mamis bil.. till Daniel.. käkade lite, tillbaka till skolan å underhöll Miriam, ner till skryd/movalla, hemköp, tillbaka till vryd.. stack till gymmet å tränade en 45-min, tillbaka te daniel duscha å slänga i mig nåt fort.. hämtade jonna å nord.. hämtade mirre på fenix, fram till centrum jonna skulle köpa en present, åka te götafors å lämna henne.. sen drog vi äntligen te stan, myrornas, max å sen a6..
HM är väl stället helt enkelt.. typ bara där vi var.. å köpte grejor.. hade inte ett endaste öre me mig.. tur att ja fick lite presentkort i julklapp (hehe).. köpte träningsbyxor, träningslinne, en göö t-shirt, läppstift, sport-bh.. å sen vare no inge mer.. brummade hem i mopedbilen till daniel lämnade av mig, tog daniels bil fram för att köpa lite käk, åkte förbi maysan med en tidning, åkte till Daniel.. nu rör ja mig fan inte en meter mer ida.. daniel får bära å kånka på mig..
han får laga mat.. å borsta tänderna på mig.. han ska få göra allt helt enkelt..

men nu mina kära vänner.. ska ja lämna detta för något roligare.. risgrynsgröt, macka å en film :) jeho!
o vet du? imon har ja sovmorgon. typ hur länge ja vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0