läggedags

nu ere bedtime...
nyss målat mina tånaglar å mina handnaglar me för den delen.. röda som blod..Daniel fick bestämma..

är fan sur för min cptumme.. ingen känsel på halva sidan.. :( hoppas hoppas att den kommer tillbaka..
doktorn som sydde mig sa att det kan ta upp till ett år att avgöra.. men då e de kört typ..
ska fan aldrig mer äta lök!!!!!!!!

nehe nu ska ja krypa ner i den nybäddade sängen med den nyduschade mannen som ligger å värmer upp sängen litte :) ska läsa lite klick & fredag å lyssna på web/nattradio of course..

imon upp å jobba vid kvart i åtta, träning tipshallen, käk, bowling, bio...
undra om man kommer vara trött på matchen på söndag?



"vi ska åka utomlands :) vi ska åka utomlands :) nanananana"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0