föda barnsmärta!?

nu ha ja äntligen duschat.. med hjälp av daniel å en plastpåse på handen hehe :)

stackars de som inte har någon/några händer alls.. ja känner mig cp för en tumme liksom..
lider med dem människorna..


något jävla mysko är att bommarna är fan ute efter mig.. förra veckan glömde ja min telefon hos may, hade bråttom o bommarna gick ner PRECIS när ja kom mot dem..
i förrgår likadant..
IGÅR skulle ja fram handla lite, å programmet ja skulle se hade börjat för 20-min sen..bommarna gick ner..
IDAG skulle ja till tandläkaren efter att ja lämnat daniel på jobbet tidigt imorse.. kände påmig att de fattas bara att bommarna går ner nu när ja har bråttom.. kanske skulle tagit andra vägen? bommarna åker ner när jag närmar mig dem, i vanlig ordning..
idag var fan ända droppen.. skulle skjutsa hem nord.. åka förbi may.. kändes helt naturligt att bommarna skulle åka ner.. tänkte att ja skiter i de å åker hem te daniel en snabbis ist.. PRECIS när nord stiger ur bilen börjar de blinka därborta och bommarna åkte ner.. sanslöst föfän :P
TUR ja hade bestämt mig för att svänga vänster hem mot daniel ist för fram.. hur psykande är inte detta liksom?

nu ska ja ha alvedon o frallor me marmelad o te..
känns de såhär att ha mensvärk? hur fan känns de när man ska föda barn då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0