Fick iaf behålla tre tänder!!

de bidde en jogging/powerwalk runda innan á 50-min, situps å ryggövningar sen en spann med risgrynsgröt ;)

nu ska ja borsta de ömmande tänder ja fick behålla och sen krypa ner  brevid min husman, som både handlat förnödenheter såsom tandkräm, och risgrynsgröt till mig, samt chili con carne och annat gött idag, han har diskat och tvättat två tvättar... som ja sa till han innan ida..
-"Vid såna här tillfällen är du fan bra att ha!!"..

ps vi har även gjort klart min enkät! yes..

nehe krypa ner jämte husmusen å mysa lite me musarna..


ps Emmy är cool.. hon har en mamma som brukar vara på fenix, + en hel lammfarm hemma i sitt garage..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0