blackout

helt lustig har ja varit idag...
var ju hos tandläkaren.. de gjorde fel å tryckte in de där feta grejorna hur många ggr som helst å tog kort..

sen vare ju historiaprovet å sen jobba på konfekthörnan.. hade så himla ont i tummen , mensvärk, yr you name it föfän.. till sist kunde ja inte stå mer.. var dessutom sj å jobbade..
bara sprang in på toa å harklade mig för att spy å låg på golvet som ett lik å bara grämde mig.. var helt kritvit i ansiktet å läpparna blev nästan blåa, svettig å iskall på samma gång.. detta slår tllåmed gårdagens smärta.. allt på en å ´samma gång.. som tur var kom alf för de var kunder i hela butiken.. daniel hämtade mig å ja va helt galen å skrek tt han skulle köra hem mig förfan å låta mig va.. var otrevlig mot alla.. haha.. åkte hem å tog nån stark värktablett som moessan hade somnade llite å sen bidde allt bättre...
låg i sängen, kollade på "superhjältarna", alex gjorde rån till mig, mamma gav mih nybakta frallor å coffe fick åka fram å köpa cola light, blåbärssoppa, tuttifrutti-tablettaskar =) å värktabletter.. haha.. helt sjukt.. kommer knappt ihåg de sj.. käns som de va för jättelängesedan..
mitt bandage sitter säkert för hårt och trycker då kan de visst bli så, får kolla de imon.. nu e ja hos daniboy igen å dricker te å käkar rån å kollar på de dåliga programmet jerry springer..

fan detta tog ett tg att skriva med en hand.. nu ska ja lägga mig tillbaka i soffan å vila..

imon äre min dag å de händer lite spännande saker gåre rykten om :) hoppas ja e bättre imon.. mindre handikapp å så..

tack för mitt tjöt.. men ja e så jävla förbannad att ja inte kunnat träna tis, ons å troligen inte imon.. känns som musklerna faller ihop på direkten ;(

menmen hey då så länget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0