ALADDIN hjärtan!

fick ett liten överraskning utav daniel..
Aladdinhjärtan :) sötis.. tur att ja hade gjort så fint å städat..

snart kommer daniels kusin å hans tjej förbi.. måste nog ta undan alla femtusen papper som ligger spritt runt omkring mig.. 

försökte gissa på presenten från elgiganten.. en volume master? ett ps2? va fän kan de va? de e som i en box.. nån som vågar gissa?

nu har ja även överraskat mig själv med att jobba så mycket med mitt projektarbete som ja inte gjort på hela året föfän.. (och då ingår 07) när man väl börjar skriva å hittat gnistan är de svårt att sluta..
nyss käkat lite valnötter, en banana å grönt te. mitt nya beroende typ.. bara för att de e så jefla äckligt kaffe i skolan.. tacka vet ja de goda kaffet på jobbet(simhallen) där snackar vi 100%arabica..

nehe läsa lite historia kanske? de mindre roliga som finns att göra i skolan!

tänkte göra mitt egna sconesrecept sen me.. kan bli spännande.. får ni testa föfän!!

adjö så länget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0