akuten.. och psyket..

skulle laga spaghetti & köttfärssås med LÖK i för en gångs skull...
bara de att löken var så jefla hård så till slut slant ja å den åkte rakt in i tummen.. helt köttigt å blod på hela golvet.. ok att de inte är de värst man kan drabbas av, verkligen inte.. men så ont har ja aldrig haft i hela mitt liv, ryhov/akuten.. började såklart hyperventilera å ha mig... när vi kom in så trodde första läkaren att jag var en psyksjuk de väntade..
"-såå kan ja kolla på handleden nu?"
vadå handleden? haha..
sen frågade han:
"-ska ni vidare till psyket nu eller?"

inte riktigt med där ne =)

sen bidde de bedövning, sy å åka hem å koka risgrynsgröt ist.. mest förbannad är ja för att ja missar träningen ikväll... FAAAN!!! förstör allt.. särskilt mitt humör...

nån som vill se bild? ;)

Kommentarer
Postat av: .....

synd att det inte var halsen....

2008-01-17 @ 12:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0