Tuggummi i armhålan!

de har no aldrig varit så mkt att göra på en lördag som idag!!!!
de knackade på dörren hela tiden, öppna där, låsa där, hämta där, hur funkar de?, hämta kvarglömda saker, betala, köpa kaffe osvosvosv..
däremmelan städa, göra vattenprov, fixa solarium, räkna kassa o massa annat småplock, disk o en massa tvätt som skulle tvättas.. satt inte många minuter..

är riktigt trött.. efter gårdagens jobb o lite för lite sömn..
masade mig hemåt med min icakasse mellan bena.. 
 i den ligger det ananas, honungsmelon, vindruvor, apelsiner, physallis.. som kommer att bli till något riktigt mumsigt senare ikväll...

var tvungen att gå hem o käka lite nutar.. få mig lite energi.. o den börjar stiga minsann..
så snart ska ja bege mig ut i motionsspåret.. springa/jogga ett par km..

NU ÄR DET ÄNTLIGEN HELG FÖR MIG!!!!

en liten rolig sak..
kom en tjej när ja jobbade ida o fråga om hon fick låna sax för hennes kille fått tuggummi som fastnat i armhålan.. hahaha mer udda blir de nog inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0