Tjat-syndromet!

hur tjatig/pratig kan man vara/bli egentligen?!
jag vet inte va de e med mig.. så förlåt mina kompisar som ofta tycker de inte får en syl i vädret.. ja vet inte va de e med mig.. har ja inget att prata om så måste jag fixa de fort som fan.. de e som ja har en massa inom mig som bara vill ut.. ja vill bara prata, prata o prata.. 
om allt o ingenting..
kan fan inte ens se en film utan att tjöta så man knappt hänger me..
när vi var på bio förra veckan satt jag o pratade med sandra hela tiden.. eller gjorde ja inte de?

när jag dessutom dricker kaffe blir de tusen gånger värre.. 

MEN ibland kan jag behärska mig.. men de e inte alltid så lätt..  fan ja känner nog ingen tjatigare än mig själv..
men en gång sa nån att Titti med är tjatig o ja frågade om hon e tjatigare än mig!? men fick no inget direkt svar.. 
Såå Titti vi får la köra en duell nån gång!? 
Sitta å tjata å se vem som ger upp först ;) hehe! 



3,2,1.. *PLING* mikron plingar.. tacopajen e klar! yeiiij!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo de gjorde du ;)

2008-02-24 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0