Raggsockor!

Såå ikväll är det dags! För första gången på ett år (?) ska man bege sig upp till IP:s grusplaner för lite fotbollsträning.. :)
Som säkerligen kommer resultera i att mina fötter blir "vita" efter fem minuters träning.. men det är ju en annan femma...
Bengt: - "Jag ska försöka skaffa fram ett par stora skor till dig "

Hehe.. springa runt med dojjor size 45 o raggsocker då elle? Men jo de e väl så de får bli då..


Och på tal om något annat så har jag no blivit en aning smartare tycker jag allt.. Jag kommer ihåg saker lättare nu för tiden.. utan påminnelser.. Och det är väl ett måste eftersom min telefon krånglar o jag märker typ aldrig när jag få en påminnelse.. o för det andra nu börjar den strejka ännu mer så man ser inte vad det står i påminnelsen..
Kanske dags att köpa en gammal hederlig kalender? Får nog ta och fundera på de iaf..

Annars så är det en rätt bra  tid nu.. man har mkt att se fram emot.. de gillar vi..

-Idre-trippen
-Träningsläger med fotbollen
-Stockholmsresan
-Köpenhamn på skolresa?
-Rhodos
kanske missat nåt?! o allt detta inom loppet av 4-månader.. det är ju inte klokt!


Kommentarer
Postat av: adisa

ska ni till köpenhamn med skolan eller ba nått ni ska ordna själva i klassen? gjorde vi o de va himla lyckat!

2008-02-18 @ 13:30:14
URL: http://adisamekic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0