nytatuerad!!

nyvaken o nytatuerad vaknade ja imorse..
hade iaf drömt att ja var påväg hem från fotbollsträningen o åkte förbi en tatueringsstudio å tänkte:
"-Meh vafan ja slår till!"
ångrade mig precis när hon började, men då vare försent :I aja hoppas de bidde fint!
för sen var ja på ip o spelade fotboll igen!!

hursomhelst.. varit ute å gått 40 min nu.. när ja skulle hämta brorsans bil hade han GLÖMT lämna nyckeln.. coffe i ett bananskal liksom.. ringde daniel.. så fick gå till aq o hämta hans bil ist... stackaren..
M:- Hur kommer du hem nu då?
D:- De vet ja inte, de enda ja tänker på e hur ja ska hämta min pizza!

hahahaha =) funderar på att vara xtra snäll o köpa en pizza till honom på hemvägen.. de får no bli så..

nu ska ja dricka upp min smothie, o käka upp min macka osv..

fixa iordning mig o sen dra o hämta apvännerna!
såå ha en trevlig dag med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0