Jag vill bli en playboybunny!

Nehe.. nu har ja gjort allt annat än mitt arbete klart.. som ja för övrigt tänkte lämna imorgon.. ett x antal veckor försent.. meen får nog allt skjuta upp det till imorgon..

nu har ja nyss kikat på "The playboy mansion"..
Hef fyllde år och han o hans tre bunnys var o blev "firade" på nåt köpcenter..
En morsa går fram o säger att:
-"Min fyraåriga dotter vill bli en "playboybunny" när hon blir stor.. "

Och de blir såå smickrade över att de är "förebilder" hehe..
"-Vi är människor nu, folk såg inte oss som det innan" o blablabla...
kan fan inte låta bli att kolla..

får ju nästan tillbaka lite gamla minnen.. på den tiden ja bar runt på en playboykanin på armen.. en misslyckad hennatatuering jag gjorde i turkiet.. infekterat for life o den satt där som en soltatuering.. inte så hett kanske..



MEEN nu blir de sängen.. morgondagen kommer att vara lång o ja kommer att färdas hit o dit.. i daniels bil som tur e.. palla tåg.. *fina damen* har en hel del att fixa imon..



godnatt



image163 en liten kaninchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0