jag har blivit halvt handikappad!

ja har ingen telefon..
men tusentals post-it lappar som får påminna mig om både de ena o andra..

hur-som-helst!
stan ida.. bidde en del shopping..
o gött käk på soya <-- mums!

hem o jobba till nio, gå hem o sen har ja bara suttit o slappat.. käkat äggamacka o druckit grönt te o kollat tv..

nu har ja nyss målat naglarna ska hoppa i säng o gosa ner mig lite!
men jäävlar va stökigt de e här.. mina träningskläder är ÖVERALLT!! i köket, i hallen, i sovrummet till å med här i vardagsrummet :S (A) ja blir förbannad på mig själv.. saker precis överallt.. fattar inte hur mkt saker vi egentligen har..

på fredag ska de va finstädat här :I nu känns de omöjligt!? haha.. någon som e lite sugen på att agera flytt/städgubbe/gumma!? ring inte min mobil men gärna hem hit!!!


Gooodnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0