jaa en hel vagn med pantflaskor/burkar

fick ja kånka på haha.. såg nog roligt ut.. skämdes när de började bildas kö.. i mitt svettiga hår, träningskläder å en hel drös med flaskor som vägrades att pantas..

hursomhelst blev exakt 100 kr..
handlade för 250 så de var ju ett litet bidrag.. korv me brö skulle vi köra på ida.. men njaaa.. tänkte i lite lyxigare banor.. så nu är sourcreampotatisklyftorna i ugnen, den grillade kycklingen är i små bitar, grönsakssalladen är i hackad å klar i kylskåpet och där är även tzatzikisåsen jag gjorde nyss...

var borta med alla gamla tidningar me ju, solade också och hälsade på maysan en sväng..

vi har städat, daniel har dammsugit å nu ska ja moppa golven :) med massa bra musik i öronen blir ja riktigt partysugen nu!!

såå detta är status just nu.. jag i städskrud å daniel i shephardtofflor å fillingar framför datorn haha.. han får inte komma ut förren maten e klar ;) pli kallas det mina vänner.. P L I !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0