HAHAHAHAHHA!

http://miriamekwurtzel.blogg.se/1203936492_fylla_och_publicitet.html?505B67BB-91A6-FCD7-EB3EEF245D1A9388    <---- läs detta föfan hahaha! Hon e störd den där polskan..



nu har ja diskat, bäddat o diverse slavgöra..
tagit hand om spriten!
dvs packat ner allt från barskåpet.. riktigt jobbigt o tungt ;) *NAAT*

nu drar vi till stan o soppar lite..
fast daniel ringde o va ledsen.. 5prickar på besiktningen..
+ att ja tog sönder nån grej under bilen när en viss JÄVEL från skryd la en fet jävla ficklampa mitt på vägen som ja körde på å de skrapade som in i H*L*E*E!!!!

nu behöver ja nya kläder..
punkt


slut!

Kommentarer
Postat av: elli

okej jag förstår..tror jag :)
Men jag vet en supersöt fin sak.. om du gör en inbakad fläta i luggen från ena sidan till den andra och sedan gör volym på bakhåret och till det ha stora fina "diamant liknande" örhängen duvet?
Inte mkt till uppsättning, men det är riktigt fint och stilrent :)

2008-02-25 @ 12:44:44
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0