Glömde jackan!!

 Daniel var snäll o tog min cykel till jobbet imorse, så ja kunde låna hans bil ida..
- Hey tänkte bara ringa o fråga om de var jobbigt att cykla ida??
-Nee, jag älskar att cykla (sett han cykla en gång :))
-Var de kallt då?
-AA de va jättekallt... ja sa igår att ja skulle klä på mig varmt ju, men ja glömde jackan..

Hahaha :P hur fan kan man "glömma" jacka då? =)
ja har nog en 21(snart 22) -årig SENIL pojkvän!!!
vet inte om ja ska skratta eller gråta åt han ibland.. haha..

puss på min sån wacko-saurus!!!

Kommentarer
Postat av: adisa

vi va också på en sån resa.. ne vi shoppade o festade.. har ni bokat än? vårt vandrarhem va skit trevligt o centralt.. kommer inte på va de hette men de va skit trevliga där.. inte 5stjärnigt kanske men gångavstånd till allt,mittemot gatan va de typ en liten pub typ med billig förfest o så va personalen skit trevli..

2008-02-21 @ 12:18:41
URL: http://adisamekic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0