Försovning?

Om man nu kan kalla de så..
min mobil kunde ju inte väcka mig imorse.. så daniel skulle ringa på hemtelefonen o väcka mig..
bara de att han ringde kvart i åtta o inte KVART I SJU!!!! 

Upp o kladda lite i fejan me mascara, på me dojjorna o slänga i sig en macka..
Hörde Anne´s röst i mitt huvud "-KOm inte försent nästa gång nu då, när han kommer o berättar om hur resan kommer att gå till!!"
När jag kommer till skolan I TID!!!! SÅ HAR HAN INTE ENS KOMMIT!!!!!!

nu har iaf nerd varit snäll å köpt kaffe till mig, Allt är bra igen!!

Vi ska äta chicken till lunch å sen ska i simma o plaska i bassängen..
sen ska jag skynda mig hem, missar "tyvärr" mötet idag..
Utskällningen för vi hade haft minderåriga på festen som drack alkohol (?)
måste hem o packa.. har inte packat mina kläder eller mkt annat heller för den delen..

dans ikväll, hem o packa!

JEPP, de va de de!!!

PS. Jag längtar till MiriamEkwurtzel har sytt färdigt min kjol!! Då ska jag stolt spatsera runt i den i skolan o överrallt annars me för den delen!! yesyesyes!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0