de va ju bara scon-es

image145
daniel var ju snäll o slängde ihop en smet me "nyttiga scones".. riktigt finnt med ost, marmelad o gurka o ett iskallt glas mjölk till.. kikade på "I en annan del av köping".. mysigt program de där..

nehe nu ska jag måla naglarna, klunka lite te o knapra lite valnutar.. o lyssna på musik i bakgrunden.. som vanligt med andra ord.. som vanligt.. riktigt varmt o mysigt här inne nu.. daniel eldade innan o vi badade badkar o blev mjuka som två små bebisar.. nice att smeta in sig o samtidigt kolla på "Andra avenyn" när Daniel bakade.. hehehe..


fotbollen gick bra ikväll me förutom mitt cpknä som krånglat i helgen.. himla oflyt.. får hoppas de blir bättre..

ha en trevlig afton nu..

Kommentarer
Postat av: anna

haha det är därför jag väljer solariet...vill inte lukta illa för en lite brunare nyans skull.
Och min sambo hatar doften också.
kram

2008-02-03 @ 21:54:45
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

då är vi lika långa..

Hm jag hade en enkel svart rak balklänning när jag to studenten men om jag skulle på bal idag skulle jag nog välja en kortare modell..till knäna med riktigt puffif ballongkjol i någon klar färg som knallrosa eller turkos eller solgul och överdel utan axelband och ha några rader med pärlhalsband till.

2008-02-03 @ 22:56:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

varsågod! och tack så jättemycket! massa kram!

2008-02-03 @ 23:14:35
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0