balklänningsproblem!

damn.. nu måste ja verkligen borsta tänderna o lägga mig.. kommer va pisstrött imon.. + att vi får till halv fyra..
men men..

suttit o kollat efter lämpliga balklänningar.. men de e inte de enklaste att välja.. sen kommer de till nästa problem.. vilken färg ska man ha? de e liksom 4månader man kan ångra sig både en o två ggr.. men nu måste ja alltså bestämma mig.. på fre ska jag nog upp till min kusin i stan o så ska hon ta mått o sånt.. spännande..

inspiration någon?


godnattgodnatt!


image146min söta lillebror var ja tvungen att slänga opp en bild på.. världens skönaste..
"-Madde har du köpt något till mig?" <-- varenda gång man kommer hem typ.. hehe.. min lilla pimp ligger å dricker drinkar (av powerade o cocacola som de små blandade haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0