Rosenlund, shoppingx2, bak o spelmys...

 

Yes igår tog jag med mig dessa två nerds till småbröder till stan..

Vi shoppade, käkade god mat (på Dragon, såklart) o sen badade vi på Roselund.. Sandra joinade oss också..

Hon unnande mig dessa två heta, bekväma pjuxen.. Ja e käär..

Här e dem.. visst e de hett med prislappen därunder? Fan de har ja fortfarande glömt, mor min påminde mig när vi var på lite shopping idag.. igen..

Nu har ja nyss käkat lite mat.. Om cirkus en halvtimma kommer några pojkar hit o spelar spel med oss o får äran att smaka mitt nyinköpta julkaffe.. inklusive de nya bakverken ja nyss ådstakommit.. 

 

 Sugen? Någon? Snälla??

Maddis snabba cornflakescookies..

Du behöver:

  1. Mörk blockchoklad 200gram.
  2. Flingor
  3. Stjärnströssel till garnering om du så önskar..

Du gör såhär:

  • Smält blockchokladen i ett kar i varmt vatten.
  • Häll i flingor i karet med den smälta blockchokladen.. krossa som bara den..
  • Klicka ut i behagande stora "högar" på en bakplåtspapper-klädd plåt.
  • Garnera med lite strössel.. ställ ut ca 10min..
  • ENJOYYY!

 

Imorgon jobbar ja o bossen själva och vi kommer nog jobba häcken av oss samt slå in oss själva i paket..

Kul att slå in paket iaf :) lär väl överleva två jobbdagar till innan lite ledighet..

Ha de fint alla apor o annat pack!

 

Nöjd coffä?;)

 


Kommentarer
Postat av: Isa

asläckra skor!! vart köpte du dem?

hoppas ni hade en bra dag!

pussar

2008-12-21 @ 19:46:44
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0