Juuulkissen har rymt..

Sov som två små julegrisar inatt.. i de nya "vinga - påslakan-seten" rekommenderas som in i bara den.. 

Jag, Madeleine Lövdahl, snoozade ungefär en timma. fan va skönt de va.. har aldrig testat i hela mitt snart 20-åriga liv..

Jah måste ha varit trött när ja skrev mina julrim häromdagen.. då Daniel nu på morgonen försökte tyda sitt ena paket från mig:

"En grej man tänker på dig när man ser på du" <--- he he he..  tror de va ett rim som aldrig blev färdigskrivet.. fick ju iaf skratta som en galning nu på morgonen :)

Han fick en tröja från asos, en bok "1000ställen att se innan du dör" <-- snart ska vi börja avverka..  en dinosaurieplanta från coolstuff.se <-- den lever upp till 100år o man behöver bara vattna den 1gång om året när den "vuxit upp"  en premunation på "Illustrerad vetenskap"... 

Hmmm Daniel låter som en gammal gubbe :) 

 

Jag fick en parfym, shower gel & body lotin.. Escadas senaste.. Yeiiiijj..  + underkläder + kombinerad julklapp/födelsedagspresent = Weekend till London i Januari 3 dagars shopping o utforskande i London (läs: mest shopping) 

 

Igår kom ja på mig själv med att ja e lika barnslig som vanligt på julen.. tänker på "undra va ja får, hm undra hur många paket de blir" osv.. hmm.. ja ska aldrig bli gammal i sinnet.. 

 

 

 


"I'm driving too fast. I'm driving too far"  <-- fått just den meningen på hjärnan.. tänker jämt på mig själv när den eviga bilresan från jkpg hem te vaggeryd aldrig vill ta slut.. ja kör för fort och ja kör för långt.. synd om mig ju..

 

 

nehe nu vill tomtefar här någonting, sen ska ja göra fotbad o sånt där innan de e dags att smyga upp o tomta för Mirre me lite paket.. sedan hem till daniels föräldrar o sedan hem till May.. Hoppas min mami e frisk :(

och här har ni ett nödrim till sprit: 

"Arla morgonstund eller sent om sider, ett glas samarin om magen svider. Smärtor? Tag en magnecyl, andra krämpor? Panodil eller bricanyl. Men en sak kan jag berätta; det finns bara en medicin och detta är den rätta.."

 

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0