Im alive..

Omg va gött.. I am alive..

Varit så lugnt o skönt på jobbet idag.. fast Marie var sjuk.. 

Jag har hunnit med att julpynta o fixa skyltdockor m.m.m.

Igår var ja o mannen på ullaredet.. o handlade som bara den.. hehe..

nu e ja sjukt sugen på att slå in klappar.. 

så ska nog dra på lite julmusik o slå in paket :) kan inte hålla mig!! 

Inventeringen gick åt helvete.. så imorgon har jag dagen "räddad" (läs: förlorad) då vi måste göra om inventeringen som tog drygt tio timmar i fredags..  Får se hur de går imorgon helt enkelt.. 

Gymmet har ja hunnit med idag med, inte hundra pigg men blev lite av varje iaf.. skönt o ha rört på sig.. känns som en evighet sen torsdag.. 

På ons ska vi på begravning av min gammelfarmors syster :( Så jobbar bara till tolv. 

Fre julbord med alla på jobbet i Taberg.. trevligt värre.. 

Lördag lucia ju.. då blire bak som bara den här hemma.. ska baka muffins, pepparkakor, troligen lussekatter o säkert något mer..  

 

Annars har ja nog inget roligare att berätta.. har ni?


Kommentarer
Postat av: Veronica : )

Shit! Måste ni göra om inventeringen?!:O Hur är det med dig annars Madde?

2008-12-09 @ 12:10:34
Postat av: Isa

Jag som trodde att ni hade allt planerat med glöggmyskvällen eftersom det var ditt förslag ju! haha!! men knytis låter ju bra! vi får dela upp det på hur många som ska va med då. plats vet jag inte, jag åker gärna till vgd! har inte vart där på ett tag nu.



så spyandet är borta nu då?

bra! hoppas du mår bättre!



Pussar

2008-12-09 @ 18:30:17
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag som trodde att ni hade allt planerat med glöggmyskvällen eftersom det var ditt förslag ju! haha!! men knytis låter ju bra! vi får dela upp det på hur många som ska va med då. plats vet jag inte, jag åker gärna till vgd! har inte vart där på ett tag nu.



så spyandet är borta nu då?

bra! hoppas du mår bättre!



Pussar

2008-12-09 @ 18:31:04
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ullared är nice! man hittar alltid en massa roligt där! :)

haft en bra dag annars?

2008-12-09 @ 19:42:20
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra Lövdahl

hej madde. Hoppas allt är bra? Jag drömde om dig inatt om när du lurade mig att knyta skorna och vi hoppade ner för backen... aa du vet..men ja missunnar oss inte.

Hoppas vi kan hitta på nått snart.

puss

2008-12-12 @ 18:16:50
URL: http://sandralovdahl.blogspot.com
Postat av: Till: Veronica

Hey gullis.. a vet du vad.. vi var tvungen att göra om inventeringen.. helt sjukt va vi lagt tid på den.. men igår kl 6 slog ja ut första listan o de va inte alls mkt som fattades i pengar :) så jefla lycklig hehe.. inte kul jobba över varje dag.. ska du jobba hos oss i jul?

kramkram

2008-12-13 @ 18:28:24
Postat av: te: sandra

Sandra nu e allt bra =) lever.. hoppas vi kan ses nästra vecka??

de här håller inte ;)

lavya!

2008-12-13 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0