Alla överlevde min vansinnesfärd..

Dagens jävliga: Mitt jääävligt långa blogginlägg ja skrivit nu i flera minuter försvann..

Dagens jobb: 9-18 på mitt käre grolls.. massa fakturering för flera hundratusentals kronor så ja vet inte va.. 

mina fingrar undrar nog också va som händer.. min hand har typ träningsvärk som en ung pojke.. som nyss upptäckt ni vet vad och hur de då får träningsvärk..

 

Dagens lunch: en bagge på vägen till a6.. höll även på att köra på ett par surisar till killar.. som kom utsptringandes från mcdonaldsövergångsstället.. där de troligen inte vill att man ska se om någon dyker upp bakom buskarna??? ehh.. 

men trots styrningen med höger hand, baggen i andra o telefonsamtal så överlevde både de och jag min vansinnesfärd.. 

dagens shopping: skulle bli lite speed-shopping på a6 vare tänkt..  mitt älskade set ja skulle köpa på hm fanns..  i en enda storlek.. M, men ja var tvungen o ha de..  väl vid kassan hade ja förfan inte min plånbok i väskan.. så de blev att lägga svansen ehh, a helt enkelt gå utan shoppingpåse :( 

 

dagens middag: nu, thaisoppa, två knäckebröd (nej Mirre o Nerd ja sket i o micra knäckebröden idag =) alltså ingen uppbränd micro.. ni kan andas ut ;)) 

 

Ps igår åkte jag och min bror och träffade våra halvsyskon som vi inte träffat på över 5år.. fatta att de va nervöst eller.. men vi blev kvar där 2,5timmar..  nu ska vi fan hålla kontankten.. 

kändes så konstigt i början.. vi va asofta med dem när vi var mindre men sen bara dog de..  så nu är ja moster officiellt, jag vet att tjejen på jobbet jag trodde var min ena syster , verkligen var det.. den äldsta syrran vi var hos igår bor i asfint hus,  hon tränardessutom på gym o e spinning/bodypump instruktör - och hon blir, likt mig blir galen om hon inte får träna på en vecka, + en asgöö/rolig brorsa TILL..  vi fikade o pratade gamla minnen o sen kändes allt som vanligt.. :)

Blir glad så ja bubblar :) 

 

såå nu ska ja avnjuta min sena cellulitsvarta dryck här, läsa min sofis mode o leta efter grejor vi skall köpa till vår lya imorgon .:) 

 

ha deee..


Kommentarer
Postat av: Miriam

Vad glad jag blir att du blir glad att du träffat dina syskon igen., kul att det gick bra.:! rings imon om onsadg..

2008-12-30 @ 00:44:01
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/
Postat av: nord

just de madde! fan du får berätta allt sen nästa gång vi ses, blir ju inte så ofta du bara jobbar din varg ;) puss

2008-12-30 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0