Tvätt(bräda) tack!

God förmiddag!

Varit uppe sen sju och tvättat en massa tvätt..
Har även varit på gymmet och tränat ben o mage.. bara skakar i benen.. o magen sitter på plats ;)
Like it tight!

Nu blire kaffe, dusch, fixa käk till jobbet.. tiden bara springer ju iväg..
Carro o Titti kan få ett tips..
Ta en kycklingfilé smeta på massa cremé fraiché och grillkrydda lite salt o svartpeppar..
skjuts in i ugnen i typ 20 min.. FÄRDIGT! Älskar ugnen ;)
Matvete till.. bättre o nyttigare än ris, och godare.. de rekommenderar ja ;)
O lite grönt såklart..

- Har du kalaspuffar me dig till middag ida?

- Haha, ne de e matvete!


Äntligen fått hem proteinpulver o star-bars nu.. mejaoe.. smakar som dumle och banankola.. mums!




Går rykten om en mördare på jobbet nu me, spännande ;)
Får se om de börjar "försvinna" folk!

på tal om mördare förresten någon som testat nya mackstället i skillingaryd? ja älskar mackor, måste testa i helgen..




Ja vill till våran 5-i-5-på-morgonen-pannkakskung! Han som kom ut ur sitt lilla gatukök o snurrade mig i luften! Ja asså ja vill bara ha han för pannkakorna särskilt om de e kyckling på :)

Annars har ja ju min andra snälla kung här!
Som tejpar ihop tandkrämstuber efter mig o kittlar mig tills jag kiknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0