Träning tisdag!

9-timmars sömn gör en verkligen pigg... NÄR man väl orkat dra sig upp..
Men nu e magen full me gröt & macka & kaffe..
Såå nu börjar de bli så dags att dra sig bort till gymmet o träna..
Får bli rygg, mage o kondition idag..

Damn igår hade ja över 14000 steg på min stegräknare, de e fan inte illa pinkat...
Får springa som en annan maratonlöpare när man har "utskicket" på jobbet, testat de Nerd?
Tycker de e så jefla gött å få röra på sig o inte stå still o göra samma jefla sak i en timma (sen byter man plejs)
Men de duger, ja har min musik o mina illröda, torra händer pga all jefla varm frotté o shit.. ;)







-"Han gick på toa när vi skulle städa, ja ska prata med VD:n imorgon" <--- hahahah! Klockren!


Veckan kommer gå fort för ja har planer inför helgen som ska uppfyllas o fixas o ordnas inför!


Ps. Ja gjorde asagod strömming igår..
Såå om någon gillar de, men varit rädd som ja att ja inte vet hur man gör?
Såå tar man bara fileérna o rullar i något slags grovt mjöl, typ rågmjöl, saltar, pepprar o steker me lite olja  i stekpannan.. 2min på var sida..
Jag hade kokta grönsaker till bara, o ja blev hur mätt som helst, massa bra protein..
Så hugg in ;)  Fast inget slår strömming o hemmagjort potatismos..Mamma kan du göra de någon dag så kommer ja hem??? (A)



Kommentarer
Postat av: Tomteeyy

haha, sorteringen e bäst (Y):D. Sen finns det handskar ju, sånna snygga vita :). Så du inte blir torr om händerna :D

2008-08-19 @ 17:21:01
Postat av: nerdie

du får ju ta vantar! fan, mina vantar går sönder efter en timmma, tänk va de gör mot dina händer på riktigt då! nä ja har inte de, ja vill de men crack e där hela veckan! fast han e jättesur o vår skiftledare skällde ut oss o blev förbannad som fan för vi råkade ha 8 min istället för 5, fan.. ja e lite rädd för henne, vågar inte fråga va ja ska göra! hahah

2008-08-19 @ 17:55:07
Postat av: Till tomteyyyy )

naaw tomtey gull du e ;)

jo men använder typ aldrig dem där vantisarna.. de är för veklingar ;)



men på sorteringen bland skit o kondomer o piss p mens å allt va de e - DÄR -DÄR använder ja handskar hehe..

2008-08-19 @ 23:21:59
Postat av: till nerd..

Joo ja får bli bättre på att ta vantar då, va ett jävla tjöt ;) hahaha.. e crack jättesur? why??



hahahahahsobbi eller??+

berätta , berätta berätta???



du e för rolig su..

2008-08-19 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0