Träna när man e sjuk?

Polarmackor - müsli & yoghurt - vatten - kaffe! De hade man mixat ihop om man ville visa va ja ätit till dagens frulle..
Som varit min hang-up denna veckan!
Ena veckan gröt, andra veckan omelett och så denna veckan polarmackedieten kallar ja den ;)

Snorar o hostar o äcklar mig fortfarande..
Jag vill ju te gymmet ida.. bara köra lite ben? Får se hur de går..
Egentligen big no-no.. men ja vill aktivera mig mer än att gå till bilen o tillbaka..
Samtidigt vill ja bli frisk tills imorgon - och helgen..

Jag får avvakta o se om de blir bättre senare.. då går ja dit en sväng..

Nerdie kommer nog o drar en kaffe vid tre om hon vågar? Så ja inte smitter ena..
Alla (läs Miriam o Sanna) e också hjärtligt välkomna att komma o bli bjudna på en snabbkaffe!
Isabelle O Jonna me om de inte är fullt upptagen med studierna.. Jonna som har gått o bestämt sig för att bli butikschef o allt! ;)

Ja o skulle någon ovan inte nämn vara i extrem kaffenörd så har ja kaffe så de räcker o blir över!

Auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Isa

tack sötis! jag hade gärna kommit över på en kaffetår. men jag måste plugga till tusen, sen fyller ju jonas år idag, så jag kanske ska dit o käka smörgåstårta i eftermiddag, om jag hinner alltså..

pusss

2008-08-28 @ 13:09:06
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0