Tandläkardom?

God morgon!
Så klart ska man göra de perfekta kaffet när man måste lämna halva koppen o dra typ..
Ska te tandis ju. Surt.. Sen ska ja hem o lägga mig o läsa en timma o lyssna på radio.. hihi..
Och seen ska ja äntligen upp o käka frukost.. till och med förberett gröten (ställt fram allt) hahaha..
De e väl jag i ett bananskal antar ja!

Ska bli hårt/kul/bra att få höra sin dom, eller a tändernas dom..
Har ju skena på nätterna för ja gnisslar o biter o har mig.. O den jeflen e ju inte billig.. typ över 2000..
Så vore ju inte fel snika till sig en ny? Men vet ni va, de e fan omöjligt..  är halva typ av vill de pressa det till det yttersta o låta mig vänta till nästa år så ja kan få betala.. Apor!!!
Förra gången var ja iaf en nolla!

Tandsköterskan till en annan tand-grejsi-mojs: - Aa hon e en nolla!
Madde: -WHAT??
Tandsköterskan 1 till mig: - Aa asså i tandläkarvärlden e de de bästa..

Men inte för ja har nåt pepsodentleende eller nåt, verkligen inte..
Men för att ja inte äter godis mer än på helgen, äter bra mat o knappt dricker läsk, röker eller snusar inte..
MEN ändå har ja begåvats med världens slitnaste tänder som bara slits mer o mer för var gång ja går dit.. ÅHHH!!!!


Ps. Nu hann ja dricka upp kaffekoppen ;) Men nu e de brådis!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0