Stalkervarning?

E de inte liiite stalkervarning om en man som visst brukar va inne här i kiosken, tar reda på min mormors (?) nummer..
Ringer henne o frågar om mig o säger att ja e söt  o blablabla?  En aning va?
Lamt :P

Yes de ska bli storm i em.. fatta va mysigt eller? Särskilt nu när vi gjort de extra mysigt hemma :)
Bara kura upp sig i soffan o dricka nåt varmt o glo på film me tända ljus.. Me like..

Och ja har absolut ingenting att göra på jobbet.. inga kunder..
dricker loka citron dagen till ära och surfar runt lite.. kollar va ja tänkte beställa när de snart är dags för lite amerikatbeställning me tjejorna.. När caschen rullar in..

Ska väl försöka hinna med en promenad i rusket efter jobbet.. om de nu inte blir någon fotboll i em.. som moder min tjatar på att ja inte ska va me på..
Om man skulle ta tag i kragen o ringa sjukgymnasten i jkpg idag istället? Eftersom man får vänta i ca 2veckor till på att ens få boka en tid till vårdcentralen o för en remiss i vryd?
Jo de vore väl på tiden nu...

Om 20-min kommer min snälla man med en proteinbar te mig..
brödet var för gammalt o proteinpulvret slut.. så de får bli lunchen ida, innan ja ska hem o käka grillat :)

Plaska lugnt me er stalkers o andra människor därute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0