Popcornkväll, perfekt..

Men godkväll godkväll i alla stugor o skrymslen..
Här sitter ja me popcorn på magen som ja norpar ett & ett o dricker ramlösa persimon&grape = mumma!

Varit en softish dag idag som började med ett gympass i min ensamhet på gymmet biceps, triceps, mage.. Promenad med Candie.. hämtade Mirre i klevan.. drog till stan me Mirre.. käkade kycklingsallad, shoppade höstdojjer, kjol, linnen o massa annan shit.. drog en fika på giraffen =två koppar sumpkaffe o en biskvi som ledde till en koffeinhöghet.. alltså en jefla massa tjöt.. innan vi kom fram till att kl var tio i fem o de stänger om 10 min hehe..
Ilade till wedins.. shoppade skor på halva reapriset.. såg ut som en nazze i mina mohaha..

Nu ska ja o min nyklippta fräscha man här mysa till ett o tävla i popcornätning..

adios amigos!

börjar inte förren två denna vecka softish!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

japp de ska nog gå.. men jag jobbar ju till nio men det går nog bra :) okej kan jag väll då. Jodå det räcker ju drick innan bara så är det ju lungt hehe.

2008-08-18 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0