Ormflykt!

Somnade in till massage inatt o sov som en stock cirka 10timmar.. Nicenice.. utvilad som bara den..
Med lite vaket uppehåll pga ormdrömmar där jag sprang runt runt o var jagade av ormar, jag och min gammelfarmor faktiskt.. och ja var tvungen o hugga dem i ögonen osvosv..

Nu ska ja nog jalla mig, klä på mig o fixa te fejjan lite..
jobbar 12-16... inga dimmor..
Men vilket jefla ösregn.. kommer no inte mkt folk idag  o handlar.. eller?
Då blire extra mkt tidningsläsande för min del ;)
Sista jobbveckan i kiosken.. sen börjar de riktiga allvaret med 8timmars pass, jobb till 22 varannan vecka, tidiga morgonar osvosv..

Ha en göö (inne)dag i regnet.. mysigt..

Heääpa!

ps,, ska fixa bilderna från helgen när ja hinner ida... ikväll rättare sagt..

Kommentarer
Postat av: sandra

japp som timvikarie..hoppas jag på :) snygg kropp jag? nedu blir ju bara pluffsigare och pluffsigare.

2008-08-04 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0