Kaffesumps-peeling is the shit ;)

Var på gymmet imorse.. varit stängt en vecka ju så riktigt gött köra lite där me..
blidde mage, lite korsrygg o rygg o några set triceps o 20-min intervaller på rotexen..

Nu blire städning, o åka fram o köpa morotskaka :) ska ha lite fikabjudning här o senare ikväll blire bio nicenice..

måste bara få säga detta, de låter konstigt ja vet.. men kaffesump som peeling funkar verkligen o de e fan så bra.. de känns hur bra de e.. mkt bättre än såna färdiga man köper..
bättre... billigare... busigare a du fattar.. testa de ;)

ha en göö lördag!


Kommentarer
Postat av: candie

hej,madde kaffesump ä inget för mej,min päls tål nog inte det,jag ha tuggat tuggemi,matte skrev detta. s

nu,matte ä galen på mej,jag kanske kan blåsa en bubbla snart hehehehehehe

nu ska jag nog sova. för jag har jagat kattungen hela dagen hihihihihi, blött puss från candie sov sött.

2008-08-09 @ 22:40:57
Postat av: Anonym

Mm hey på dig me :P haha.. lamis..

Skitfarligt för hundar att tjaggla tuggummi..

Kommer o går me henne imorgon..

nu ska ja te vimmerby...



2008-08-10 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0